最新情報

※ブログ内の記事や説明等の無断使用・転載は、遠慮願います。
 もし使用・転載を希望なさる場合は、まず相談くださいますようよろしくお願いします。
●オンラインヨガクラス、再開しました
 詳細は、こちらをどうぞ。

Friday, September 25, 2015

大野城夜クラスでした / Evening Class in Onojo Last Night

連休最後のクラスは、いつものみなさんと初めましてのみなさま。

『自分を可能性を体感する』をテーマで用意したクリヤセットと
今月の3HOの数秘でおススメの瞑想をやったわけですが、
クラスを通して座り姿勢のエクササイズ&瞑想となってしまいました。

もう少し動きがあった方がよかったのかなと思いつつ、
火の呼吸と姿勢キープタイプのものが多かったので、
私のクラスでは恒例(笑)の、地味でキツイセットの組み合わせになっていたかも。(;´∀`)



でも、初めての方には、
クンダリーニヨガを少しは体感していただけたんじゃないかなぁ(という期待込みで)と思います。

足元が悪い中、来てくださった皆様に感謝。


そして、たまたま施設の空きがあるようなので、
次の日曜9/27(日)9:15~10:45amと、
来週9/30(水)7:15~8:45pm
急遽クラス開催決定しました。

お時間が合う方は、ぜひお越しくださいね~。



My regular evening class in Onojo was held last night.
Some of my regular students and new comers joined the class.

As I announced, the theme of the class was "Experience the original you." I taught some sets & meditation related to it. Unexpectedly, the sets & meditation did require students to do practice in only easy pose, no standing pose or position.

However, I'm truly sure the combination, with a lot of Breath of Fire and holding the posture/position of their bodies, somehow worked on all participants in the positive way.

Anyway, I'm grateful those participants came and joined my class in spite of the heavy rain.

By the way, 
I will teach classes this coming Sunday, Sep 27 (9:15 to 10:45am)
next Wednesday, Sep 30(7:15 to 8:45pm).

If you have time, please join my class and let me know in advance if you will join.

No comments:

Post a Comment