最新情報

※ブログ内の記事や説明等の無断使用・転載は、遠慮願います。
 もし使用・転載を希望なさる場合は、まず相談くださいますようよろしくお願いします。
●オンラインヨガクラス、再開しました
 詳細は、こちらをどうぞ。

Saturday, February 13, 2016

初めての松山クラスでした / Done My First Class in Matsuyama, Ehime

無事に終わりました。

やはり初めての土地でのクラスは、
ちょっぴり緊張しつつ、
でもどんな体験をしていただけるかなというワクワクもあり。

最近は割と勝手知ったる方々に教えるクラスが多かったので、
全ての枠で、経験も年齢(憶測です)も異なるタイプの方の参加で、
いろいろ学びましたし、
反応もみんな違っておもしろかったです。
(最後の枠での参加者の方の入ったクラス写真を撮りそびれてしまったのが、唯一の心のこり…)

いずれにしても、クンダリーニヨガ、
もっとたくさんの方々に経験していただきたいなぁと改めて感じました。

私のクラスで、
一人でも多くの方がこのヨガを知るきっかけになるといいな。

そんな気持ちで、またヨガクラス開催し続けていきます。

本日参加してくださったみなさま、本当にありがとうございました。m(__)m

I taught Kundalini Yoga in Matsuyama, Ehime at the first time.
Honestly, I don't know there is any Kundalini Yoga teacher in this area, but I'm really sure there are many people who don't know about Kundalini Yoga at all here.

My recent classes have had those participants who know me or my class for a while. That's why this opportunity in Matsuyama was truly exciting and amusing to me through seeing & listening to them after class.

There may be many greater better yoga teacher out there. However, I can bring an opportunity to know Kundalini Yoga to more people.

It is the strongest motivation for me to keep teaching Kundalini Yoga right now.






No comments:

Post a Comment