最新情報

※ブログ内の記事や説明等の無断使用・転載は、遠慮願います。
 もし使用・転載を希望なさる場合は、まず相談くださいますようよろしくお願いします。
●オンラインヨガクラス、再開しました
 詳細は、こちらをどうぞ。

Wednesday, February 25, 2015

やっぱりクラスを教えたい

今日は、大野城クラス。
雨女ではないのですが、今日も雨模様。
足元の悪い中、お二方来てくださいました。

今日の瞑想中 Today's Meditation
私は、クラスで生徒さんにヨガを教えながら、
生徒さんから癒やされ、元気づけられているんだなと思います。

今日もありがとうございました。

そして、やっぱりもっとヨガを教えていきたいなぁと、
改めて感じられました。


次回の大野城クラスは、
施設行事のため、3/18(水)7:15pm~となります。


Today's class was held in Onojo.
In spite of today's wet weather, two students joined this class. 

While teaching them tonight, I realized I was not only teaching yoga but also got healed & encouraged by those coming to my classes. 
Thank you, those coming tonight and everyone in my class, for just coming or keeping coming to my class. 

I'm sure that they have motivated me to keep teaching. 


As for next Onojo Class...it will be on Mar 18th @7:15pm, NOT Mar 11th.

No comments:

Post a Comment