最新情報

※ブログ内の記事や説明等の無断使用・転載は、遠慮願います。
 もし使用・転載を希望なさる場合は、まず相談くださいますようよろしくお願いします。
●オンラインヨガクラス、再開しました
 詳細は、こちらをどうぞ。

Saturday, May 23, 2015

もっとヨガ時間 More Time for My Teaching & Practicing Yoga

ヨガとは関係ないパートをやっていたのですが、
先日、半年というキリの良いタイミングということで、
辞めさせていただくことにしました。

ヨガクラスや研修での休暇取得を受け入れてくださったありがたい職場ではありましたが、
そのパートを続けながらは、ヨガに割く時間とその時間の質を保てない状況になっていました。

しばらくは、パートを続けながら並行して、
ヨガクラスのこと、自分のヨガ練習を頑張れるよういろいろ模索しましたが、
最終的には、パートを辞める決意をしました。

単に仕事が合わなかったのかもしれないなと、今思えばそんな気もしますが、
私にとっての優先順位はヨガなので、そこは譲れなかったってことですね。


パートを辞めて数日経ちましたが、
そのタイミングで、奈良のワークショップがやってくるなんて、
やっぱりヨガやりたかったってことか、私。

もっとヨガ時間作って行きたいなと思います、自分のためにも。


I have resigned my part time job (that is a yoga unrelated one) after 6 months' working.

They accepted my day off for yoga, classes or training participation, but I realized it would be not easy for me to keep my quality as a yoga teacher and yogini if I kept working there.

After seeking the solution with the job, I reached the decision to resign it for my yoga at last. Although the position just wasn't for me, I am happy to get sure that my top priority is always yoga.

Also, it is a great timing a yoga workshop will be held this weekend in Nara and I'll be there (I can be there for only one day though).

The more time for yoga, the more satisfying & exciting my life will be to me!



No comments:

Post a Comment