最新情報

※ブログ内の記事や説明等の無断使用・転載は、遠慮願います。
 もし使用・転載を希望なさる場合は、まず相談くださいますようよろしくお願いします。
●オンラインヨガクラス、再開しました
 詳細は、こちらをどうぞ。

Saturday, August 15, 2015

今日は遠征でした in 武雄 / Yoga Class in Takeo

お友達から縁がつながり、
佐賀県は武雄で、出張クラスでした。

代行ではない県外クラスは初。
少しずつつながっていった縁に感謝ですね。

今日は、クンダリーニヨガは初めてな方々ばかりだったので、
基本的なものと、ちょっと楽しそうなものをやらせていただきましたが、←実はこれがきつかったらしい…
さっぱりした、すっきりしたとのご感想。
(なかなかしんどい動きもあったようですが(;´∀`))

また機会があれば、ぜひ伺わせていただきますね。

みなさま、今日はありがとうございました~。
次回は、帰りにもっと寄り道してきてもいいかなぁ~、
なんてすでに次の機会に思いをはせる私。

(何せ、只今、絶賛ファスティング期で、一人で無事帰れるかがひそかに心配だったので。(^-^;)

みなさん、必死でキープしてらっしゃるところをパシャ

ウォーミングアップ中
最後に参加いただいたみなさんとご一緒に


I had a class in Takeo, Saga. Actually it was the first place to teach my yoga.

Thank you, friends, for connecting new students living in Takeo.

This was the first time for all participants to do Kundalini Yoga, so I prepared a basic set and unique but interesting set & meditation; it could be hard for them though...

But I could hear them say "refreshed"and "cleared." It was grateful that they experienced anything nice with Kundalini Yoga anyway.

I look forward to teaching there again soon.

Maybe I can visit some places on the way home next time. :)
(I hadn't been there before!)

Thank you all participants today for joining me!

No comments:

Post a Comment