最新情報

※ブログ内の記事や説明等の無断使用・転載は、遠慮願います。
 もし使用・転載を希望なさる場合は、まず相談くださいますようよろしくお願いします。
●オンラインヨガクラス、再開しました
 詳細は、こちらをどうぞ。

Saturday, August 1, 2015

私の気付きと決断の週 / The Week of Awareness & Determination to Me

今週は、ちょっとバタバタしていて、
クラス後ブログも書けていなかったのですが、
先に書きたいことがあったので。


今週は、私にとって意義のある週でした。
シンプルに言えば、気付きと決断の週。

自分の星座でもある、
水瓶座の満月(それもブルームーン)が昨日だったというのかな。


一人のヨギーニとしての、
一人のクンダリーニヨガティーチャーとしての、
初心、どう在りたいと思っていたか、野望(笑)など思い出し、
今これからどう進んで行きたいかがクリアになりました。


仲間として信頼できる先輩ヨガティーチャー、
信頼できる友人、お友達の縁でつながった方などなど。
以前から知っていた人も、
初めましてな人も含めたすべての今週出会った人たちに感謝。

そして、そのタイミングを今週に持ってきた自分自身に、大きな花マル。


Due to my busyness this week, I haven't updated any blog about my last class yet.
But I feel like writing this before that anyway.


I usually have not so tight schedule daily like going out and meeting different people everyday; however, this week things were different and special.

Perhaps, it was the week that the full moon in Aquarius (that is my sign of the zodiac!) occurred yesterday, I guess.

Those whom I saw this week, regardless of whether or not I knew them before OR they were yoginis, meant a lot to me. Each of them lets me have felt, realized, and determined things originally in my mind.
(I'll write about my determinations soon as another post)


It was soooooooooooooo grateful to all of them for having time with me AND to myself for deciding to meet them during this week all together!

Now I'm ready for the brandnew start as a Kundalini yogini and a yoga teacher.




No comments:

Post a Comment