最新情報

※ブログ内の記事や説明等の無断使用・転載は、遠慮願います。
 もし使用・転載を希望なさる場合は、まず相談くださいますようよろしくお願いします。
●オンラインヨガクラス、再開しました
 詳細は、こちらをどうぞ。

Sunday, August 23, 2015

大野城朝クラスについて / Information of Onojo Morning Class

今日は、大野城朝クラス。


でしたが、残念ながら、参加者はなく。
夏は、「通常クラスは参加者が減る傾向があるもの」、
と先輩の先生から聞かされてはいましたが、さすがに続くとちょっとしょんぼり。

といって、落ち込んでいても始まらないので、
どんなことしようかなぁと考えてみました。(笑)


で、結局、お天気いいから早々に帰宅することにしました。
みんな、楽しい予定やイベントにお出かけなんですよね~きっと。


これは、クラスの場所から見える景色。
上の方に小さく鳥が映っているおまけつきです。←撮ったときは気が付かなかったワタクシです(笑)


そしてお知らせ。
大野城日曜朝クラスですが、しばらくお休みさせていただきます。

とりあえずは、9月の開催はお休みいたします。
今後継続していくかどうかも含めて検討させていただこうと考えております。

でも、もし日曜朝クラスに参加したいなというご希望があれば、お気軽にお知らせくださいませ。



It was the day for Onojo Morning Class this morning.
Sadly, there was no participant this morning. One of senior Kundalini Yoga teachers had told me even regular students would less frequently come to class during summer, so I accepted this. But it still disappointed me somehow...

BUT...looking at the view from the class room made me understand and go home earlier in order to enjoy the bright weather today. (Can you find a bird flying in the photo above?)


And information about Onojo Morning Class!
I decided to have some break from the class, so no morning class in September.
I will reconsider how I can keep teaching this class or if I should change the time for class.

But if someone hopes to take the class again, please let me know.


No comments:

Post a Comment