最新情報

※ブログ内の記事や説明等の無断使用・転載は、遠慮願います。
 もし使用・転載を希望なさる場合は、まず相談くださいますようよろしくお願いします。
●オンラインヨガクラス、再開しました
 詳細は、こちらをどうぞ。

Sunday, August 9, 2015

自己練習クラス / Self Practice

今日の朝クラスは、
生徒さんがいらっしゃらなかったので、自己練習。

今日は、せっかくなので、いつもやってるヨガと瞑想に、
今日やるつもりだったセット一つプラスして、がっつりヨガタイム。


毎日ヨガをやっていても、
リラクゼーションにはじっくり時間をかけないことも多い私。


昨日から始めたファスティングのためか
眠気が尋常ではないので(苦笑)、
リラクゼーションをじっくり時間をかけての自己練習でした。


そろそろ一人でじっくりヨガタイムが必要な時期だったんでしょうね。
すっきりさっぱりしました。


次の朝クラスは、23日です。
タイミングの合う方は、ぜひお越しくださいね。


Today's morning class turned to my self-practice class because sadly there was no participant today.

Honestly, it is not easy for me (or most yoginis/yogis) to keep own practice fully everyday; they (including me) may do their daily practice well though.

It is grateful to have such a precious self-practice time. Maybe I unconsciously drew this "no student" day for my practice and relaxation, I guess.

Especially, my fasting I started yesterday made me sleepy, so I really needed full relaxation minutes for myself. :)
I could have a great precious time this morning as a result.


Next Morning Class will fall on 23rd. Please come and join me if you like!

No comments:

Post a Comment