最新情報

※ブログ内の記事や説明等の無断使用・転載は、遠慮願います。
 もし使用・転載を希望なさる場合は、まず相談くださいますようよろしくお願いします。
●オンラインヨガクラス、再開しました
 詳細は、こちらをどうぞ。

Sunday, September 27, 2015

久しぶりの朝クラスでした / Glad to Have a Morning Class Again

9月は朝クラスお休み…のつもりでしたが、
10月クラスのための施設の空き状況チェックをしていたら、空きを発見。

ということで、急遽本日、大野城朝クラス開催。

お一人の参加でマンツーマンレッスンとなりましたが、
久しぶりの生徒さんで、終始楽しいクラスとなりました。

通常、おおまかなセットや瞑想の説明はさせていただくのですが、
今日は、クラス中に説明しなかった効果や反応を感じたというフィードバックをいただき、
やっていただくことで「しっかり体感していただけてるんだなぁ」と素直にうれしかったですね。

今日も生徒さんにパワーをいただきました。
ありがとうございました。m(__)m

やっぱり朝クラスはいいですね。

次回は、10/18を予定してます。
参加希望される方は、事前にお知らせくださるとありがたいです。

別の会場での朝クラスも検討中ですので、
お近くの会場やご自宅などクラスが開催できるスペースがあれば、お声がけくださいませ。




I hadn't had any plan to teach morning classes this month; however, I decided to teach this morning because the room I usually use was available this morning by chance.

One of my regular students who can join my class less frequently than before joined today's class, and it was a fun and refreshing time not only to me but also for him...hopefully.

Morning classes are always refreshing to me as a teacher or a yogini.
That's why I made my mind to have morning classes from October again.

My next morning class will be on Oct 18, so let me know in advance if you are interested in joining.

No comments:

Post a Comment